علم و دانش در گیگن

دبستان شهید عباسپورگیگن در قسمت غربی و اولین بنا که در ابتدا ورود به روستا قرار دارد.

 دبستان دو کلاسه چند پایه شهید عباسپور1370 در سال تاسیس شده و به علت جمعیت کم محصل به صورت مخطلط (دختر و پسر)  و با دو آموزگار اداره می شود.

 این مرکز آموزشی با بازده100 درصد قبولی سالانه در هر پایه(اول تا پنجم) نشان دهنده رغبت وعلاقه مردم این منطقه به علم ودانش و همچنین دستیابی به مدارج عالیه میباشد .


نظرات 5 + ارسال نظر
سر فش یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ

سلام

همه چیز چون بسیار شود خوار و ارزان گردد ، مگر علم و دانش که هر چه بیشتر شود عزیزتر باشد
مطلبی در مورد حسادت هم بنویسی بد نیست به نظرم

ابراهیم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

احسنت انصافا''وبلاگ خوبی دارید

عیسی زارعی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://zachi.loxblog.com

سلام دوست عزیزوبلاگ خوبی داری وروستای قشنگت رانثبتاخوب معرفی کرده ای منتظرمطالب جالبترت هم هستم
وقت کردی به من هم سربزن وبلاگ مرابانام روستای زاچ بشاگرددرپیوندت قراربده وخبرم کن تالینکتان کنم البته شمابه طوراتوماتیک هم میتوانیدوبلاگتان رادروبلاگ من قرابدهی متشکرم

سلام دوست عزیز. منم شما رو لینک کردم. امید وارم تو کارتون موفق باشید. )نسبتاً)

عاشق گیگن سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

زنده بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد گیگن
به کوری چشم بعضیا که چش دیدن گیگنو ندارن

رسول سه‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

خوبه خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد