سد بتنی گیگن


این سد بتونی در سالیانی نه چندان دور توسط معماری کارکشته و قدر به  گیگن عرضه و به تاریخش گره خورد.


سد در قسمت شرقی روستا بین رشته کوهای زیبایی قرار دارد که در زمان  بارندگی  مناظر بیاد ماندنی را پدید می آورد مکانی  که هر ساله تعداد کثیری از گردشگر های منطقه را پذیرا میباشد.




                         [به گیگن بیایید و لحظات شاد و بیاد ماندنی از ما بخواهید]

نظرات 9 + ارسال نظر
جاشکی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
سد خوبی هست ولی یه بار رفتم بشیمون شدم
خب اب جا نمی کیره توش همه خاک
شاید نیم مترش باقی مونده به نظر من دلها یکی نیست هر کسی به حال خودش و یکی از دیکری بدش میاد این میکه من اون میکه من ولی تو خالی. این کوشه ای از مشکلات مردم کیکن هست
ادامه اش با شما

صدیقه ارجمند دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://jaskazad.blogfa.com/

سلام من هم شما را لینکیدم
بازم پیشم بیا

کادکک آفتابه نزاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://tanzejask.mihanblog.com

حیف این معماره حرفه ای جای دیگه نبود سد بسازی در تل یا بن تل بهتر بود حداقل جره بیاه یا لوجر گوادری توش رشد میکرد نه اینکه در غیغن که سد را پره خاکش کردند به گفته ی یکی از روستاوندانه غیغنی ازبس که توریست زیاد بود شنبهک به کمک یکی از دوستانش پر از خاکش کرد
(لطفا با لهجه کرمانی بخون)

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

لطفاعکسهای شنبهک رو بذار

اردی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ

ارجمند را نکه لینکش کنی

ندای بشاگرد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://bashagard88.blogfa.com

سلام

محمد پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
عجب!!!!!فکر نکنم که شنبهک هم از توریسم بدش بیاد جون که جایی که توریسم هست انجا برای شنبه عروسی هست

کریم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
اقای محمد جرا به مردم توهین می کنید

... سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

محمدک شنبهک فکر کنم خوب حالتو گرفته شایدم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد